woensdag 30 juli 2014

Kattebelletje voor Kim

Een echte dame,

gevormd door het harde leven,
die straalt in aanwezigheid van haar prachtige kroost,
de moeder des huizes, een droom van een vrouw,
de prinses van Borgerhout.

Bruinverbrand door de zomerzon,
bied ik je enkel wat mooie woorden, van een man in pure bewondering
van het wezen der vrouw.

Je veerkracht ongeëvenaard,
je dynamisme aanstekelijk,
met recht en reden ben je trots,
je bent een succes in het leven.

De liefde heeft je even de rug toegekeerd,
maar binnenkort kan je terug kiezen,
uit een bont allegaartje van prinsen,
die strijden voor je hand.

Je maakt van een alledaags bezoek
een heerlijke belevenis,
ik kijk elke keer uit naar je koffie,
voor het leuke gesprek.

Morgen weer een jaartje ouder,
met meer levenswijsheid en ervaring,
heb nog even geduld en hoor mijn laatste woorden aan:

"Je bent een pracht van een vrouw"

en ik zal je dat nooit laten vergeten.


 Morgen draait het alleen om jou,
niet om de kinderen, niet om het gezin,
maar alleen om jou,
hopelijk kan je ervan genieten
mijn Borgerhoutse prinses.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten